top of page

Оголошення щодо зміни в проведенні сеансів

Щиро всіх вітаю із Новим Роком та Різдвяними святами! Бажаю Вам ЗДОРОВ'Я та здійснення гарних мрій! Хороших здобутків у Новому Році... Нових Сильних Перемог! Хороших і толкових людей поруч!.. Гарного укладання Ваших справ... Достатку та примноження приємностей🤩 Маю оголошення щодо зміни в проведенні сеансів 31.12.2020 я урочисто склала масажний стіл та розкладати його вже не буду😊 Переходжу лише до суто Енерготерапевтичного лікування! І масажний стіл для цього зовсім непотрібний👍🏻 Будуть лише короткотривалі сеанси‼️ До півгодини МАКСИМУМ‼️ Робота буде проводитися ЛИШЕ МІСЦЕВА: - один суглоб - один орган - одне місце, яке наразі сильно турбує Приносьте мені конкретно проблемний пальчик... око... суглоб... стопу ноги... кисть руки... конкретно 1-2 хребці проблемних у хребті... гульку... кісту... міому... і т.д. Робота ЛИШЕ З ОДНИМ МІСЦЕМ!!! Від 10 до 20 хв Окрема, трохи більша за площею, робота може бути проведена із шиєю (особливо для моїх пацієнтів, які вже знають мої руки) та з головою! Робота з головою - лише в сидячому положенні. Іноді, за потреби, буду застосовувати загальну Корекцію в стоячому положенні... Вона - одна з найцінніших енергопроцедур! лікувальний ефект, який вона дає - просто безцінний! Для кращих результатів - ЗАВЖДИ ВІДВІДУЙТЕ МАСАЖИСТІВ перед сеансами Енерготерапії‼️ треба бути більш легшим, розм'якшеним, теплішим і більш провіднішим для толкового відновлення‼️ Бережіть мене і мої руки! У записі на процедури вже немає слова "Масаж", а є "Корекція" або "Робота з ..." Міцного Вам ЗДОРОВ'Я!! Бережіть і цінуйте себе!!

46 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page